By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Eventim er Europas ledende og mest anerkjente billettleverandør innen kultur-, sport- og opplevelsesbransjen. Hvert år håndterer vi millioner av billetter til noen av verdens største og mest kjente arenaer og arrangementer.
Nå vokser vi i Norge og søker en engasjert Customer Success Specialist til vår supportavdeling i Oslo. Vil du jobbe tett på Norges mest spennende kulturarrangører, festivaler og spillesteder, og samtidig være en teknisk nøkkelressurs for deres billettsalg? Da kan dette være stillingen for deg.
Hva innebærer rollen? Du blir hovedkontakt for egne arrangørkunder, med ansvar for opplæring, møtevirksomhet, planlegging av arrangementer og kontinuerlig kundeoppfølging. Du samarbeider tett med salgsteamet og viser kundene mulighetene Eventims løsninger tilbyr.
Stillingen kombinerer proaktiv kundeutvikling med løpende teknisk support. Du vil bidra direkte til at kundene lykkes med sine arrangementer gjennom tett samarbeid og skreddersydde løsninger.
Det må påregnes noe reiseaktivitet i Norge og Skandinavia.
Hva ser vi etter hos deg?
Kvalifikasjoner vi verdsetter:
Hva kan vi tilby deg?
Interessert? Kontakt rekrutteringspartner Rebecca Vatnar på telefon 47 34 30 87 for ytterligere informasjon.
Vi vurderer kandidater fortløpende, så ikke vent med å sende inn søknaden din. Vi ser frem til å høre fra deg!
Bransjekategori | Salg / Markedsføring |
Bransje | Tjenestesalg |
Alternativ bransjekategori | Kunst / Kultur |
Alternativ bransje | Annet |
Bedriftsnavn | Eventim Norge AS |
Kongens gate 24 | |
0153 OSLO | |
Nettside | www.eventimb2b.no |
Søknadsfrist | 11.04.2025 |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | Customer Success Specialist |
Sektor | Privat |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Rebecca Vatnar Rådgiver research og analyse rebecca.vatnar@capus.no +4747343087 |
Mads Lyngen Seniorrådgiver mads.lyngen@capus.no +4748171861 |