By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Statnett har ansvar for å utvikle, bygge og drifte det norske kraftnettet – en bærebjelke i det grønne skiftet. Våre innkjøpsprosesser er avgjørende for å sikre en stabil og fremtidsrettet strømforsyning, og nå styrker vi laget med tre rådgivere til Operativt innkjøp.
Innkjøp og leverandørstyring er en konsernfunksjon i Statnett med ansvar for å legge rammer for og gjennomføre innkjøp til våre prosjekter, drift og administrative funksjoner. Funksjonen er en del av forretningsområdet Teknologi & Transformasjon, som ser innovasjon, teknologiutvikling og anskaffelser i sammenheng for å sikre effektive og fremtidsrettede løsninger.
Som rådgiver i vår seksjon blir du en sentral ressurs i anskaffelser av teknisk materiell og tjenester nødvendig både for å utvikle og drifte strømnettet. Du vil jobbe tett med tekniske fagmiljøer, bidra til effektive innkjøpsprosesser og sørge for at våre interne kunder får de beste løsningene – både kommersielt og teknologisk.
Hvorfor velge Statnett?
Arbeidsoppgaver:
Du trives i en operativ rolle, har god kommersiell forståelse og evner å håndtere flere prosesser samtidig. Vi ser etter deg som er nøyaktig, strukturert og god på relasjonsbygging.
Du har:
Bransjekategori | Transport / Logistikk / Varehus / Innkjøp |
Bransje | Innkjøp |
Alternativ bransjekategori | Industri / Produksjon |
Alternativ bransje | Energi- og vannforsyning |
Bedriftsnavn | Statnett SF |
Nydalen allé 33 | |
0484 OSLO | |
Søknadsfrist | 24.03.2025 |
Arbeidsplass | Nydalen |
Tittel | Rådgiver/Seniorrådgiver |
Sektor | Offentlig |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 3 |
Mads Lyngen Seniorrådgiver mads.lyngen@capus.no +4748171861 |