By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Vår nye medarbeider vil ha følgende oppgaver:
Andre oppgaver inkluderer blant annet:
Feltet er i stadig utvikling, så endringer til stillingens arbeidsoppgaver kan forekomme.
Søkere bes laste opp CV, søknadsbrev og øvrig relevant dokumentasjon elektronisk via rekrutteringsportalen innen søknadsfristens utløp.
Tilsetting skjer på de vilkår som fremgår av gjeldende lover, regler og tariffavtaler.
Vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke, uavhengig av alder, kjønn, kulturell bakgrunn, hull i CV-en eller funksjonsevne.
Ønsker du mer informasjon om stillingen, ta gjerne fortrolig og uforpliktende kontakt med rådgiver i Capus, Frida Vang på tlf 941 92 002, eller arkivleder Heidi Kristiansen på tlf 402 42 109.
Søknader behandles konfidensielt frem til søknadsfristens utløp. Det vil i etterkant av søknadsfristen utarbeides en offentlig søkerliste. Dersom du ønsker å reservere deg fra denne, må du opplyse om og begrunne dette i din søknad. Dersom vi ikke kan imøtekomme ditt ønske om unntak fra offentlig søkerliste, vil vi varsle deg.
Nøkkelord | Dokumentasjonsforvaltning, Arkiv, Elements, Digitale arkiver, Arkivsystemer, Automatisering |
Bransjekategori | Offentlige tjenester / Forvaltning |
Bransje | Annet |
Alternativ bransjekategori | Administrasjon / Kontor / Personal |
Alternativ bransje | Arkiv / Dokumentbehandling |
Bedriftsnavn | Hamar kommune |
Vangsvegen 51 | |
2317 Hamar | |
Nettside | www.hamar.kommune.no/ |
Søknadsfrist | 10.03.2025 |
Arbeidsplass | Hamar |
Tittel | Rådgiver dokumentasjonsforvaltning |
Sektor | Offentlig |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Frida Vang Rådgiver Research og Analyse frida.vang@capus.no +4794192002 |
Heidi Kristiansen Arkivleder 40242109 |