De siste fire årene har Malmstolen doblet sin omsetning. Vi gleder oss over den positive utviklingen, men er langt fra mette og ser rom for betydelig vekst fremover! Malmstolen søker nå en dedikert og målbevisst Regional Sales Manager for det norske markedet, som vil være en viktig bidragsyter til Malmstolens ytterligere suksess.
Ansvarsområder:
Som en av to Regional Sales Managers i Norge vil du få ansvar for ditt geografiske område. Du vil ha en nøkkelrolle i å bygge og styrke vårt varemerke gjennom målrettet og engasjert salgsarbeid. Dette innebærer å ha ansvaret for å drive salgsprosessen fra start til slutt, fra prospektering til forhandling og closing av avtaler, hvor hver handel er unik og varierer i kompleksitet. Med ditt sterke fokus på produktets unike ergonomiske fordeler, i tillegg til å pleie eksisterende, samt utvikle nye sterke relasjoner med sluttkunder, arkitekter, fysioterapeuter og forhandlere, vil du bidra til å vedlikeholde og styrke Malmstolens markedsposisjon.
Rollen gir deg også muligheten til å være en strategisk partner, der du sikrer at våre distribusjonskanaler er optimalisert for å fremme vårt varemerke på best mulig måte. Du vil støtte våre forhandlere i anbudsprosesser og sørge for at vår markedskommunikasjon er både relevant og effektiv.
Du får stor frihet til å styre dine egne dager og prioriteringer, samtidig som du har tett samarbeid med støtte fra resten av salgsteamet, samt andre sentrale ressurser i konsernet. Sistnevnte vil bistå deg med alt fra marketing til offentlige anbud for å sikre at du kan ha fokus på å skape flere muligheter for selskapet. I denne rollen vil du virkelig kunne sette ditt preg på Malmstolens videre vekst og suksess.
Din profil:
For å lykkes i denne rollen, tror vi du har følgende kvalifikasjoner og egenskaper:
- Minimum 5 års erfaring med salg og/eller salgsledelse, fortrinnsvis i bransjer relatert til våre produkter
- Fordel med høyere relevant utdannelse, eksempelvis innenfor salg, markedsføring eller helsefag
- I denne rollen anser vi personlighet og motivasjon, som viktigere enn formell kompetanse, som tilsier at du har:
- Evne til å forstå hvordan interiørarkitekter og fysioterapeuter påvirker beslutningene til sluttkundene ved valg av relevante produkter
- Inspirerer sluttkunder, interiørarkitekter, forhandlere og andre relevante parter til å velge våre produkter
- Sterke evner til å bygge og vedlikeholde relasjoner med forhandlere, kunder og samarbeidspartnere
- Evne til å motivere og inspirere selgere og forhandlere til å oppnå bedre resultater
- Strategisk tenkning med fokus på langsiktig forretningsutvikling og måloppnåelse
- Sterke kommunikasjonsferdigheter, både muntlig og skriftlig
- Tilpasningsdyktighet til skiftende markedsforhold og evne til å håndtere utfordringer proaktivt
- Et sterkt teamfokus, med evner til å bidra til et positivt og produktivt arbeidsmiljø
- Fokus på kundetilfredshet og evne til å forstå og innfri kundenes behov
Vi/Malmstolen tilbyr deg:
- Gode karrieremuligheter nasjonalt/internasjonalt hos oss/eller vår eier Flokk
- Bli en del av en organisasjon som har stort fokus på personlig utvikling
- En selvstendig rolle med stor innflytelse over egen arbeidshverdag, samtidig som du blir en del av et større sosialt arbeidsmiljø i Norge og internasjonalt
- Konkurransedyktige betingelser med fastlønn, bonus- og bilordning
Stillingen er i utgangspunktet basert i Oslo, men vi oppfordrer gode motiverte kandidater fra Stavanger/Bergen/Trondheim til å søke.
Søknadsfrist: Løst
For ytterligere informasjon er du velkommen til å kontakte Capus AS ved Partner Kristian Lennertzen på +47 91 61 60 73, eller Rådgiver Research og Analyse Johanne Ingebrigtsen på +47 40 47 77 15. For å bli vurdert til stillingen må du søke via linken «Søk på stillingen».