JCDecaux Norge er på jakt etter en dyktig og engasjert Teknisk sjef som vil spille en nøkkelrolle i å sikre høy kvalitet og effektivitet i vår drift og vedlikehold av installasjoner i region øst. Som verdensledende innen utendørsreklame, er vi dedikert til å levere innovative og bærekraftige løsninger til våre kunder. Vi tilbyr en spennende stilling med varierte oppgaver, hvor du vil få muligheten til å lede et kompetent team og være en viktig bidragsyter til vår videre suksess.
Teknisk sjef er ansvarlig for forvaltning, drift og vedlikehold av selskapets installasjoner i regionen, samt produksjon, lager og logistikk for hele landet. Videre vil vedkommende bidra inn mot kvalitetsarbeid knyttet til ISO-sertifisering og selskapets HMS og ESG arbeid.
Ansvarsområder:
- Påse at selskapets drift utføres på en kvalitetsmessig god og effektiv måte, samt kontinuerlig videreutvikling av dette arbeidet
- Lede driftsmedarbeidere og ha direkte personalansvar for mellomledere innen drift og produksjon i tillegg til stab i teknikkavdelingen
- Håndtering og videreutvikling av avtaler med underleverandører, herunder blant annet bilansvar for teknikkavdelingen
- Løpende fokus på effektivisering og kostnadsutvikling
- Være prosjektleder, og i visse tilfeller delta som representant for teknisk avdeling, i forskjellig prosjektarbeid
- Lede selskapets arbeid med ISO9001 og videre løpende kvalitetsarbeid
- Ansvar for systematisk arbeid med og forankring av HMS i virksomheten. Du vil også være ledelsens representant i Arbeidsmiljøutvalget, samt medlem av ESG gruppen i selskapet
- Utvikle, ajourføre og implementere rutiner knyttet til lovverk og selskapets policies relatert til sine ansvarsområder
- Andre eventuelle oppgaver innenfor Teknikkavdelingen
Kvalifikasjoner:
- Utdanning på bachelornivå/teknisk utdanning (ingeniør, teknisk fagskole eller liknende). Relevant teknisk eller driftsoperasjonell erfaring kan kompensere for dette
- Solid ledererfaring
- Erfaring med prosjektledelse, gjerne i tekniske prosjekter
- Kjennskap til og erfaring med lager- og logistikksystemer kan være en fordel
- Erfaring med digitalisering og bruk av teknologi for å forbedre driftseffektivitet
Personlige egenskaper:
- Evne til å motivere, lede og utvikle ansatte til det beste for virksomheten
- Gode kommunikasjonsevner, både på norsk og engelsk
- Sterk evne til strategisk tenkning og langsiktig planlegging
- Proaktiv og initiativrik, med evne til å identifisere forbedringsområder og implementere løsninger
- Nøyaktig og detaljorientert, med høy grad av integritet og ansvarsfølelse
Søknadsfrist: fredag 6. september
For å bli vurdert til stillingen må du laste opp søknad og CV via Capus sin søkeportal RecMan, vi tar ikke imot søknader og CV-er på e-post. Ved eventuelle spørsmål ta kontakt med Capus ved Kristian Lennertzen eller Maria Kivle.