By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Vi søker en engasjert og dyktig leder til stillingen som assisterende direktør med hovedansvar for planlegging, oppfølging og utvikling av vår samlede virksomhet. Dette er en unik mulighet for deg som ønsker å kombinere ansvar for sikker og stabil drift med proaktiv tjenesteutvikling i en strategisk ledende rolle.
Politiets Fellestjenester (PFT) er politiets nasjonale kompetansesenter innen et bredt spekter av tjenester som politiet trenger for å løse samfunnsoppdraget. Med fokus på utvikling, effektivisering, innovasjon og standardisering sikrer vi at politiet er godt rustet til å håndtere fremtidige kriminalitetsutfordringer og innbyggernes forventninger om trygghet og sikkerhet for individ og samfunn.
Vi har rundt 500 dedikerte medarbeidere som jobber både lokalt og nasjonalt. Vi er til stede der politiet er. PFT leverer tjenester som støtter politiets daglige drift, alt fra forvaltning av politiets materiell og eiendommer til store nasjonale anskaffelser med strategiske utviklingsprosjekt, lønnsadministrasjon og regnskapsansvar for hele politietaten.
Vi søker deg som er :
Som medarbeider i politiet har du høy etisk bevissthet, du kjennetegnes av å være modig og helhetsorientert, du viser respekt og er tett på. Du kan lese mer om våre etiske retningslinjer og medarbeiderplattform her: https://www.politiet.no/om-politiet/jobb-i-politiet/medarbeiderplattform/
Politiet mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi trenger medarbeidere med ulike kompetanser, bakgrunn, erfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Dersom det er mulig vil vi tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det.
Dersom det er kvalifiserte søkere med funksjonsnedsettelse, hull i CV-en eller innvandrerbakgrunn, skal vi innkalle minst én søker i hver av disse gruppene til intervju. For å bli vurdert som søker i disse gruppene, det vil si positivt særbehandlet på denne måten, må søkerne oppfylle visse krav.
For å ha et godt vurderingsgrunnlag ber vi deg om å registrere utfyllende CV i vår rekrutteringsportal og laste opp relevante attester og vitnemål. Dersom du har funksjonsnedsettelse, hull i CV-en eller innvandrerbakgrunn oppfordrer vi deg til å krysse av for dette i vår rekrutteringsportal. Avkrysningene danner grunnlag for anonymisert statistikk som alle statlige virksomheter rapporterer i sine årsrapporter.
Du kan lese mer på arbeidsgiverportalen https://arbeidsgiver.difi.no/positivsaerbehandling.
Opplysninger om deg kan bli offentliggjort selv om du har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge, vil du bli varslet om dette.
Nøkkelord | Ledelse, Politi |
Bransjekategori | Offentlige tjenester / Forvaltning |
Bransje | Politi / Brann / Toll |
Bedriftsnavn | Politiets Fellestjenester |
Karlstadgata 2a | |
0558 | |
0558 OSLO | |
Nettside | www.politi.no/ |
Søknadsfrist | Utløpt |
Arbeidsplass | Fridtjof Nansens vei 14-16, 0369 Oslo |
Tittel | Assisterende direktør |
Sektor | Offentlig |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Peder Lund Partner peder.lund@capus.no +4797735088 |
Helge Clem Direktør 97 68 57 35 |
Kristine Sandstå Partner kristine.sandstaa@capus.no +4797729641 |