Lyse Tele er en stor, nasjonal aktør og en ledende leverandør av telekomtjenester i Norge. Selskapet har samlet all teknisk infrastruktur relatert til fast- og mobilnett i en divisjon som leverer tjenester for Altibox, ice og NiceMobil.
Til en ny satsning på prosessarbeid og digitalisering søker vi en faglig sterk prosessarkitekt som skal bidra til å bygge opp enheten for prosessarkitektur. Som vår nye prosessarkitekt vil du spille en nøkkelrolle i arbeidet med å harmonisere og forbedre våre forretningsprosesser. Du vil samarbeide tett med andre avdelinger og selskaper for å optimalisere arbeidsprosesser og vil både få støtte fra og bidra til konsernets fagmiljø for prosessarbeid. Sammen med din leder får du ansvar for å dokumentere og vedlikeholde vår prosessarkitektur. Dere vil også drive divisjonens arbeid med prosessoptimalisering som både støtter våre strategier og mål og skal ligge til grunn for en helhetlig satsning på digitalisering. Som prosessarkitekt vil du bidra til å bygge opp vårt fagområde for prosessarbeid og heve organisasjonens prosesskompetanse.
Vår nye prosessarkitekt vil rapportere til leder for prosessarkitektur.
Vi ser etter deg som har:
- Bachelorgrad innen relevant fagområde, mastergrad er en fordel
- Erfaring med utvikling av prosessarkitektur og tilhørende dokumentasjon
- Relevant erfaring fra tilsvarende roller i større, komplekse industribedrifter, og synes det er meningsfylt å løse utfordringer og møte behov gjennom utvikling av optimale arbeidsprosesser som deretter støttes av gode digitale løsninger
- Erfaring med å kartlegge prosessflyt og designe/videreutvikle komplekse forretnings- og arbeidsprosesser
- Evne til å forstå virksomhetens strategi, behov og krav, og omsette dette til effektive prosesser
- Erfaring med bruk av data og analyse for prosessoptimalisering
- Oppdatert kunnskap om og bred erfaring med verktøy for prosessforbedring
- Gode kommunikasjonsevner og dyktig på å formidle komplekse problemstillinger til forskjellige målgrupper
Personlige egenskaper:
Vi søker en engasjert fagperson med fokus på kontinuerlig forbedring og utvikling samt evne til å skape resultater sammen med andre. Du er alltid på jakt etter forbedringer for å øke kvalitet og effektivitet. Metodisk, analytisk og systematisk tilnærming preger ditt arbeid. Du er i stor grad selvgående og trives med å håndtere flere prosjekter og oppgaver samtidig.
Hvorfor skal du jobbe hos oss?
- Solid selskap med sterk markedsposisjon, spenstige mål og et spennende oppdrag
- Vi er glade i teknologi, men enda mer i folk og de gode opplevelsene, så hos oss setter vi folk over fag
- Vi vet at det er kultur som driver forretning. Folk som vil skape ting som driver samfunnet – lokalt, nasjonalt og, hvorfor ikke, globalt - fremover
- En svært gunstig innskuddspensjon- og forsikringspakke
- En rekke fordeler som firmahytter både på fjellet og ved sjøen, bedriftsidrettslag og subsidiert trening, sosiale sammenkomster, ekstra fridager og andre gode velferdstiltak
- Kompetanse- og karriereutviklingsmuligheter
- Ekte, ujålete folk du kan stole på og som bare får ting til å funke, uansett
Arbeidsplass: Oslo/Drammen/Stavanger
Søknadsfrist: Snarest
For å bli vurdert til stillingen må du laste opp søknad og CV via Capus sin søkeportal RecMan, vi tar ikke imot søknader og CV-er på e-post. Ved eventuelle spørsmål ta kontakt med Capus ved Kristian Lennertzen på 916 16 073 eller Johanne Ingebrigtsen på 404 77 715.