Lyse Tele er en stor, nasjonal aktør og en ledende leverandør av telekomtjenester i Norge. Selskapet har samlet all teknisk infrastruktur relatert til fast- og mobilnett i en divisjon som leverer tjenester for Altibox, ice og NiceMobil.
Til en ny satsning på prosessarbeid og digitalisering søker vi en engasjert og initiativrik leder for prosessarkitektur. I denne rollen vil du ha fagansvaret for prosessarkitektur i divisjon Infrastruktur, og få oppgaven med å bygge opp fagområdet og lede det nye teamet. Du vil spille en nøkkelrolle i arbeidet med å harmonisere og forbedre våre forretningsprosesser, og får ansvaret for å etablere og vedlikeholde en helhetlig prosessarkitektur for divisjonen. Du vil samarbeide tett med andre avdelinger og selskaper for å optimalisere arbeidsprosesser og vil både få støtte fra og bidra til konsernets fagmiljø for prosessarbeid.
Leder for prosessarkitektur rapporterer til direktør for digitalisering i divisjon Infrastruktur.
Vi ser etter deg som har:
- Minimum bachelorgrad fra relevant fagområde, mastergrad er en fordel
- Ledererfaring fra tilsvarende stillinger, med å forme og bygge fag og avdeling
- Relevant erfaring fra tilsvarende roller i større, komplekse industribedrifter, og synes det er meningsfylt å løse utfordringer og møte behov gjennom utvikling av optimale arbeidsprosesser som deretter støttes av gode digitale løsninger
- Erfaring med å kartlegge prosessflyt og designe/videreutvikle komplekse forretnings- og arbeidsprosesser
- Forretningsforståelse samt evne til å raskt sette seg inn i behov og på den bakgrunn optimalisere prosesser på forskjellige nivåer
- Erfaring med bruk av data og analyse for prosessoptimalisering
- Oppdatert kunnskap om og bred erfaring med verktøy for prosessforbedring
- Sterke kommunikasjonsevner og dyktig på å formidle komplekse problemstillinger til forskjellige målgrupper
Personlige Egenskaper:
Vi søker en leder som kan motivere og inspirere. Du er en sterk fagperson med fokus på kontinuerlig forbedring, utvikling og endringsledelse. Du har sterk gjennomføringsevne, er metodisk og analytisk, og evner både å håndtere flere saker samtidig og å prioritere mellom disse.
Hvorfor skal du jobbe hos oss?
- Solid selskap med sterk markedsposisjon, spenstige mål og et spennende oppdrag
- Vi er glade i teknologi, men enda mer i folk og de gode opplevelsene, så hos oss setter vi folk over fag
- Vi vet at det er kultur som driver forretning. Folk som vil skape ting som driver samfunnet – lokalt, nasjonalt og, hvorfor ikke, globalt - fremover
- En svært gunstig innskuddspensjon- og forsikringspakke
- En rekke fordeler som firmahytter både på fjellet og ved sjøen, bedriftsidrettslag og subsidiert trening, sosiale sammenkomster, ekstra fridager og andre gode velferdstiltak
- Kompetanse- og karriereutviklingsmuligheter
- Ekte, ujålete folk du kan stole på og som bare får ting til å funke, uansett
Arbeidsplass: Oslo/Drammen/ Stavanger
Søknadsfrist: Snarest
For å bli vurdert til stillingen må du laste opp søknad og CV via Capus sin søkeportal RecMan, vi tar ikke imot søknader og CV-er på e-post. Ved eventuelle spørsmål ta kontakt med Capus ved Kristian Lennertzen på 916 16 073 eller Johanne Ingebrigtsen på 404 77 715.