Nespresso Professional tilbyr mer enn en eksepsjonelt god kaffeløsning til bedriftskunder i Norge. Å velge en Nespresso Professional kaffeløsning på kontoret er også et tiltak som bidrar til at ansatte velger sin første kopp kaffe på kontoret, og at de sprer gode rykter om selskapets investering i sine ansatte og gjester. Forskning viser også at god kaffe øker trivsel og samhandling på arbeidsplassen.
Vil du være med å representere en enda bedre arbeidshverdag for Norges arbeidstakere?
Nespresso Professional er i stadig vekst, og ser nå etter en Key Account Manager New Business som vil få ansvar for å utvikle Nespressos kundeportefølje for bedriftskunder. Nespresso ønsker å utvide forretningsområdet, og søker en kommersiell og selvstendig selger som vil være med på reisen. Den rette kandidaten er fremoverlent, initiativrik, uredd, og har et brennende vinnerinstinkt. Du vil fungere som en KAM for en egen kundeportefølje, samtidig som du vil være en pådriver for å øke porteføljen med større bedriftskunder. Du vil bli en del av et solid salgsteam med fokus på utvikling og vekst.
Ansvarsområder og arbeidsoppgaver
- Rollen vil fokusere på et spesielt utvalg av større bedrifter i Norge, så du må trives med å jobbe med omfattende salgsprosesser
- Ansvar for å utvikle en kundeportefølje med medium til store kundegrupperinger
- Drive aktivt salgsarbeid av nye Nespresso Professional bedriftskunder
- Behandle innkomne leads raskt og effektivt
- Høy grad av kundekontakt gjennom arbeidsuken
- Delta aktivt for å utvikle resultater og kompetanse i teamet
- Kontinuerlig oppdatering og rapportering i CRM system
- Beherske og tilegne seg nødvendig kunnskap innen bruk av MS Office, SAP og andre verktøy
Kompetansekrav
- Minst 2 års erfaring fra salg med utstrakt kundekontakt
- Relevant høyere utdanning, lengre relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning
- God økonomi- og forretningsforståelse
- Kunnskaper i bruk av Microsoft Office verktøy, spesielt Excel
- Ønskelig med erfaring i bruk av CRM-system (eks Salesforce)
- Dokumenterte resultater fra nåværende eller tidligere arbeidsforhold
Personlige egenskaper
- Du er initiativrik, strukturert og fleksibel
- Selvstendig, og en sterk motivasjon for å vinne i markedet
- Gode salgs- og kommunikasjonsegenskaper
- God til å stille spørsmål, lytte samt evne til å forstå kundens behov
- Utmerkede planleggings- og forhandlingsferdigheter
Dette får du
- En kontorplass i nye lokaler i toppetasjen på hovedkontoret
- Konkurransedyktige betingelser, inkludert gode personal- og forsikringsordninger
- Bonusordning og firmabil
- Gode pensjons- og forsikringsordninger inkludert helseforsikring
- Spennende utfordringer, med gode muligheter for faglig utvikling
- En arbeidsgiver som har bærekraft i fokus
- Et dynamisk, hyggelig og godt arbeidsmiljø i Lørenskog, på grensen til Oslo
- Gode parkeringsmuligheter både inne og ute med lademuligheter for El bil
- Gunstige ordninger for personalkjøp
Som ansatt i Lyreco er du med på å skape et godt arbeidsmiljø og du etterlever organisasjonens mål, verdier og etiske retningslinjer.
Arbeidssted: Hovedkontoret ligger på Lørenskog
Søknadsfrist: Utløpt
For ytterligere informasjon er du velkommen til å kontakte Partner Nathalie Smulders, tlf. 470 83 841, eller Rådgiver Research og Analyse Emilie Andersen på tlf. 454 33 397. For å bli vurdert til stillingen må du søke via linken «Søk på stillingen».