Etter 11 år har vår dyktige daglige leder valgt å gå videre, vi søker derfor hans etterfølger. Er du en teknisk kompetent person med kommersiell kompetanse og interesse? Ønsker du å ta et skritt videre i karrieren og ta en ny rolle som daglig leder? Vi søker en person som ikke er redd for å bli “skitten på hendene” og som har evne og kapasitet til å lede et lite selskap i en spennende bransje.
Stillingen gir en unik mulighet til å påvirke både egen karriere og retning og strategi for selskapet. Multinett as leverer tjenester innen kommunikasjon og fiber. Vi samarbeider med innholdsleverandører og andre samarbeidspartnere. Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner og evne til å jobbe med partnere er viktige egenskaper for å lykkes i denne rollen. Rett person vil kunne påvirke selskapet og få erfaring med alle sider av det å drive en spennende teknologibedrift. Stillingen omfatter ansvar for all aktivitet i selskapet og rapporterer til styret.
Arbeidsoppgaver:
Du vil stå for teknisk planlegging og prosjektoppfølging, og du vil ha tildeling av oppdrag til underentreprenør og samarbeid med disse. Som daglig leder vil du stå for storkundesalg av kontrakter med boligsammenslutninger, samt direkte salg til enkeltkunder som tilhører egen ISP. Oppfølging av storkunder underveis i kontraktsperiodene.
- Salg og ansvar for drift- og sikkerhet av kameraanlegg samt tilhørende IT infrastruktur.
- Ivareta all korrespondanse fra kunder og leverandører.
- Myndighetspålagt rapportering og oppfølging av endringer i regelverk fra NKOM og myndigheter for øvrig.
- Personaladministrasjon.
Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være å ha totalansvar for økonomi. Det omfatter alle bankbetalinger, opplasting av alle bilag i PowerOffice, kvartalsvis økonomirapportering til styret, budsjettering og likviditetsstyring. Du vil ha overordnet ansvar for oppfølging av fakturagrunnlag i samarbeid med regnskapsbyrå.
Du må ha:
Som daglig leder hos Multinett må du ha svært god forståelse for/erfaring innen telekommunikasjon. Du må også ha god forståelse og kunnskap om HFC-nett (hybrid fiber coax), fiber, fiberinfrastruktur og noderom, og ha god kjennskap til teknisk infrastruktur i Norge.
I tillegg ønsker vi at du samarbeider godt med ulike mennesketyper og fagområder, og er tydelig og en flink kommunikator. Som person er du ryddig og ansvarlig, du evner å se muligheter og tar initiativ. Vi ønsker også at du setter deg lett inn i ting og lærer raskt.
Vi tilbyr:
- Konkurransedyktige lønnsbetingelser
- God pensjonsordning
- Muligheter for kurs og kompetanseutvikling
Dersom du har spørsmål knyttet til stillingen er du velkommen til å kontakte Partner i Capus, Arne H. Underdal-Loktu på tlf:
+47 911 31 414/e-post:
arne.loktu@capus.no eller Rådgiver, Rebecca Vatnar på tlf:
+47 473 43 087/e-post:
rebecca.vatnar@capus.no.