Er du serviceminded, teknisk anlagt og ønsker å jobbe for en av Norges sterkeste merkevare?
Da er det kanskje deg vi ser etter! Nå har du mulighet til å bli en del av et spennende selskap med et godt arbeidsmiljø og gode muligheter for faglig utvikling.
Flytoget søker en serviceinnstilt medarbeider som kan bistå med å løse diverse daglige driftsoppgaver i samarbeid med Flytogets driftspartner. Som IKT-servicemedarbeider vil du ha ansvar for innkjøp, mottak og oppfølging av Flytogets enheter, som iPad-er, PC-er, IT-utstyr og telefoner. Det vil være din oppgave å være on-site daglig, og sørge for fungerende teknisk utstyr på alle flytogets lokasjoner og møterom, samt være ansvarlig for at iPad-er/mobiler på togene fungerer. I tillegg vil vedlikehold av relevant dokumentasjon, brukeradministrasjon, brukergjennomganger og oversikt over IT-lageret være sentrale oppgaver. Du vil også holde i interne eposter og utvalgte fagsystemer.
Som IKT servicemedarbeider inngår du i avdelingen for IT og teknologi bestående av 10 personer, og rapporterer til IT-drifts- og sikkerhetssjef.
Kvalifikasjoner
- Du har fagbrev innen IKT-servicefag eller annen høyere teknisk utdannelse
- Du har erfaring med teknisk brukerstøtte
- Arbeidsspråk Norsk (Svensk/Dansk alternativt) og Engelsk
Vi tror du vil trives i denne stillingen hvis du har disse personlige egenskapene:
Du evner å forstå brukernes behov, du er glad i å ta ansvar og jobber selvstendig. Det er viktig at du er opptatt av kvalitet og derfor er du nøyaktig og punktlig. Du er serviceminded av natur og er proaktiv, positiv og uredd.
Hvorfor vil du jobbe i Flytoget?
Du vil få mulighet til å jobbe i en bedrift som har flat organisasjonsstruktur med korte beslutningsveier, i en bransje som er i stor endring.
I Flytoget er vi et mangfoldig miljø med kolleger som deler raust av sin kompetanse og er opptatt av å spille hverandre gode. Vi vet at et stort mangfold blant våre ansatte er en stor styrke for oss, og er derfor opptatt av å sikre mangfold og inkludering gjennom en god balanse mellom kjønnene, alder, etnisitet og kulturell bakgrunn. Vi oppfordrer derfor alle kvalifiserte til å søke, uansett alder, kjønn og bakgrunn.
Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser med gode pensjons- og forsikringsordninger, treningsavtale og subsidierte fribillettordninger, og mulighet til å kjøre Norges eneste hurtigtog så ofte du vil. I tillegg har vi moderne kontorlokaler med sentral beliggenhet midt i Oslo sentrum og panoramautsikt over alle togsporene på Oslo Sentralstasjon.
Søknadsfrist: 27.08.2023
Arbeidssted: Oslo sentrum
Hvis du har spørsmål, er du velkommen til å kontakte Capus AS ved Rådgiver Research og Analyse Axel Aasen på e-post
axel.aasen@capus.no eller Jonas Ripegutu på e-post jonas.ripegutu@capus.no /tlf 99 77 27 28.