Systemkonsulent i Nordens ledende miljø for taleteknologi
Omilon utvikler og leverer framtidens løsninger i helsesektoren. Hos oss vil du få muligheten til å arbeide tett på spennende og ny teknologi innen talegjenkjenning. Med solide eiere i ryggen investerer vi tungt i teknologiutvikling, spesielt for helsevesenet,
og forbedring av egne produkter for å frigjøre tid for våre kunder. Sammen med dyktige medarbeidere i vår leveranseorganisasjon vil du bistå kunder med å få mest mulig ut av løsningene. Du vil ha varierte arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter. Hos oss er det korte beslutningsveier og du vil selv kunne påvirke måten vi jobber på.
Aktuelle oppgaver vil være
- Bistå og rådgi kunder i valg av løsninger, oppsett og definering av kravspesifikasjoner
- Delta i implementeringen av talegjenkjenningsteknologi hos våre kunder innen helsesektoren
- Lede/delta i interne prosjekter og kundeprosjekter
- Tilpasse og tilrettelegge løsninger for systemer og brukere
- Være bindeledd mellom vår utviklings- og salgsavdeling, våre leverandører og kunder
- Bistå våre kunder med 3. linjesupport
- Bistå kunder med drift og vedlikehold av kundens miljøer med Omilon-programvare
- Være med som teknisk støtte i salgsmøter
- Være med å utarbeide tilbud og svar på anbud
- Drive opplæring av kursholdere og tekniske ressurser
- Teste løsninger, hardware og nye versjoner
- Oppdatere og vedlikeholde dokumentasjon
Arbeidsoppgavene får du være med på å forme selv ut fra dine interesser og styrker. Vi liker å se på oss selv som en fleksibel arbeidsgiver.
Hos oss får du
- Varierende og utfordrende arbeidsoppgaver med gode utviklingsmuligheter
- En fleksibel arbeidsdag med mulighet og tilrettelegging for hjemmekontor
- Gode muligheter for å påvirke din arbeidshverdag og hvordan vi jobber
- Konkurransedyktige betingelser, inkludert behandlingsforsikring
- Splitter nye lokaler i Oslo sentrum
- God lunsjordning
- Et sosialt og godt arbeidsmiljø med høyt fokus på trivsel
Ønskede kvalifikasjoner/erfaringer
- Relevant utdanning på Bachelor-/Masternivå
- Teknisk prosjektledelse
- Drift/Kundestøtte
- Teknisk kundeansvar
- Erfaring fra helsemarkedet er ønskelig, men ikke et krav
Bli med å gjør smart teknologi tilgjengelig for helsepersonell. Vi søker deg som ønsker å være med på å bygge opp og videreutvikle tjenester, og som er opptatt av kundeopplevelsen.