By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Omilon er Nordens ledende leverandør av løsninger innen talegjenkjenning, og er et av de fremste miljøene i Europa på taleteknologi basert på Microsoft/Nuance. Vi er også i full gang med å utvikle AI-løsninger for beslutningstøtte som gir ytterligere tidsbesparelser for våre kunder. Våre produkter frigjør tid, så samfunnsviktige funksjoner kan fokusere på det som er viktig!
Omilon leverer det nyeste innen taleteknologi til flere ulike markeder i dag. Våre talegjenkjenningsløsninger gjør dokumentasjonsjobben enklere og mer effektiv. Gjennom ny teknologi og ved bruk av nye digitale løsninger kan du være med på å halvere tiden som brukes på dokumentasjon, noe som kan frigjøre en hel arbeidsdag i uken.
Vi leverer programvare og konsulenttjenester både til helseregioner, spesialister og mindre legekontor, enkeltmannsforetak og større bedrifter. I Norge har Omilon flere tusen brukere i alle fire regionale helseforetak, samt rundt 300 brukere koblet opp mot ulike cloudløsninger utenfor sykehusmarkedet. Vi har akkurat lagt om til å levere talegjenkjenning som skytjeneste på Azure cloud. Vi har store planer om å om å vokse i området utenfor sykehusmarkedet i årene som kommer. I den forbindelse må vi jobbe målrettet for å strømlinjeforme leveransene våre og gjøre det så enkelt som mulig å komme i gang.
Vi søker deg synes det er gøy å være med på å bygge opp og videreutvikle tjenester og som er opptatt av kundeopplevelsen. Dette er en stilling man kan vokse i, og lære en hel masse.
Arbeidsoppgaver:
Som system- og supportspesialist i Omilon vil dine viktigste arbeidsoppgaver være drift, support, opplæring og vedlikehold av vårt talegjenkjenningstilbud utenfor det offentlige sykehusmarkedet.
Kvalifikasjoner:
Erfaring fra ett eller flere av følgende områder er en fordel:
Personlige egenskaper:
Vi søker etter deg som er resultatorientert, og som foretrekker å arbeide systematisk og analytisk. Vi arbeider ofte i team, derfor er det viktig at våre ansatte har gode kommunikasjons- og gjennomføringsevner. Samtidig er det viktig at du evner å arbeide selvstendig. Vi ser etter deg som er utadvendt, omgjengelig og serviceinnstilt.
Vi tilbyr:
Vi kan tilby et sosialt arbeidsmiljø med gode arbeidskolleger – hos oss er det viktig at alle trives på jobben. Vi har søsterselskaper både i Sverige og Danmark, som vi har godt samarbeid med, og vi jobber også med store internasjonale aktører. Du får jobbe med spennende, ny og samfunnsnyttig teknologi. Arbeidsoppgavene får du være med på å forme selv ut fra dine interesser og styrker, og vi oppfatter oss som en fleksibel arbeidsgiver.
Nøkkelord | Artificial Intelligence, IT, Information technology, AI, Cloud Applications, System, Support, Microsoft, Technology, Azure, Azure Active Directory, Cyber Security, Server, Technical Documentation |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Bransje | Support |
Alternativ bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Alternativ bransje | Drift av applikasjoner og infrastruktur |
Bedriftsnavn | OMILON AS |
Øvre Vollgate 6 | |
0158 OSLO | |
Nettside | www.omilon.com/no |
Søknadsfrist | Løst |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | System og supportspesialist |
Sektor | Privat |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Anders Kihle Seniorrådgiver anders.kihle@capus.no +4797767816 |