By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Seksjonen består av syv medarbeidere i tillegg til seksjonsleder. Dine arbeidsoppgaver vil være ledelse av seksjonen, herunder planlegging, personalledelse og budsjettering samt det faglige ansvaret for utvikling av seksjonens tjenester i tråd med Stortingets behov. Stortinget har behov for et bredt spekter av anskaffelser og ulike typer kontrakter og avtaler knyttet til bygg og anlegg, IT, kantinedrift, konsulenttjenester, grafisk produksjon mv.
Samarbeid med og oppfølging av linjeorganisasjonen i forbindelse med anskaffelser og kontraktsoppfølging vil være en viktig del av stillingen, inkludert rådgivning og veiledning innenfor anskaffelsesområdet. Du vil inngå i avdelingens ledergruppe og gjennom dette ha medansvar for utvikling av avdelingens samlede tjenestetilbud og avdelingsidentitet.
KvalifikasjonerFor stillingen kreves:
Det er ønskelig at du har:
Den som ansettes, må kunne sikkerhetsklareres for nivå konfidensielt.
Personlige egenskaperVår nye seksjonsleder må kunne arbeide fremtidsrettet, systematisk og løsningsorientert samt være tydelig på mål og oppfølging. Du må kunne tenke strategisk og langsiktig samt ha evne til å se din og seksjonens rolle i en større sammenheng.
Vi søker deg som har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner. Du evner å motivere og inspirere dyktige medarbeidere og ivareta et godt arbeidsmiljø i utviklingen av seksjonens tjenester. Du har god rolleforståelse og evne til å representere Stortinget på en profesjonell måte. Personlig egnethet vektlegges.
Vi tilbyr
Vi kan tilby et arbeidssted med historisk sus, tett på aktuelle begivenheter med betydning for landets innbyggere. Stillingen lønnes som seksjonsleder i lønnsspennet 864 500-965 000, avhengig av kvalifikasjoner og erfaring. Fra lønnen trekkes 2 % til innskudd i Statens pensjonskasse. For stillingen gjelder seks måneders prøvetid.
Stortinget er opptatt av mangfold, og ønsker å være en arbeidsplass som speiler befolkningen. Vi oppfordrer derfor alle kvalifiserte kandidater til å søke. Stortinget legger arbeidsforholdene til rette for personer med nedsatt funksjonsevne. I henhold til offentleglova kan opplysninger om en søker bli offentliggjort, selv om søkeren har reservert seg for dette. Vedkommende vil i så fall bli varslet og gitt anledning til å trekke søknaden.
Spørsmål om stillingen kan rettes til konsulent Peder Lund telefon 977 35 088 og konsulent Kristine Sandstå telefon 977 29 641.
Søknad, CV og attester/vitnemål skal fortrinnsvis sendes elektronisk via denne siden "Søk stillingen" innen 25. september 2022. Før søknadsfristens utløp kan attester og vitnemål eventuelt sendes per post til Stortinget, postboks 1700 Sentrum, 0026 Oslo. Merk konvolutten med HR-seksjonen og stillingens tittel. Attester og vitnemål returneres ikke.
Her er lenke til vår personvernerklæring:
https://www.stortinget.no/no/Stortinget-og-demokratiet/Administrasjonen/stortinget-som-arbeidsplass/personvernerklaring--rekruttering/ Personvernerklæringen gir deg informasjon om hvordan Stortinget behandler dine personopplysninger når du søker jobb hos oss.
Bransjekategori | Offentlige tjenester / Forvaltning |
Bransje | Annet |
Alternativ bransjekategori | Administrasjon / Kontor / Personal |
Alternativ bransje | Annet |
Bedriftsnavn | Stortinget |
Prinsens gate 26 | |
0157 OSLO | |
Nettside | www.stortinget.no/ |
Søknadsfrist | Løst |
Arbeidsplass | Oslo sentrum |
Tittel | seksjonsleder innkjøp |
Sektor | Offentlig |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Peder Lund Seniorrådgiver peder.lund@capus.no +4797735088 |
Kristine Sandstå Seniorrådgiver kristine.sandstaa@capus.no +4797729641 |