By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Skatteetaten har som mål å være ledende på anskaffelser i offentlig sektor. Etatens anskaffelser dekker et vidt område og omfatter blant annet IT-anskaffelser, konsulenttjenester, leie av lokaler, Facility Services og administrative varer og tjenester. Totalt anskaffer Skatteetaten årlig varer og tjenester for ca. 1,8 mrd. kroner. Seksjon anskaffelser i Skattedirektoratet har ansvaret for alle anskaffelser i Skatteetaten. Vi har et meget godt fagmiljø med 19 høyt kvalifiserte medarbeidere. Vi jobber kategoribasert og samarbeider tett med ulike fagmiljøer og strategiske beslutningstagere for best mulig å dekke etatens behov for varer og tjenester.
Skatteetaten søker nå rådgivere/seniorrådgivere for gjennomføring av anskaffelser, fortrinnsvis innen kategoriene IT eller Facility Services.
Skatteetaten har et av Norges største IT-miljøer, som sikre at etaten har en velfungerende IT-portefølje som understøtter etatens leveranseevne på samfunnsoppdraget på kort og lang sikt. Vi har et stort fokus på utvikling av nye og fremtidsrettede løsninger. Dette får vi til blant annet ved å føre strategisk dialog med leverandørmarkedet, hvor seksjon anskaffelser har en viktig rolle. Vi har en stor og spennende kontraktsportefølje som omfatter blant annet utstyrsavtaler, lisensavtaler, drifts- og tjenesteavtaler samt større utviklingsprosjekter.
Facility Services er et fagområde i rask utvikling. Skatteetaten har ambisjoner om å være med på å forme denne utviklingen gjennom fremtidsrettede anskaffelser, konstruktivt samarbeid med leverandørmarkedet og målrettet intern kompetanseheving. Skatteetatens ansatte arbeider fra 60 ulike lokasjoner, i hele landet, og gode tjenesteleveranser fra våre Facility Services-leverandører er avgjørende i arbeidet med å skape et godt, sikkert og produktivt fysisk miljø for alle våre ansatte og besøkende.
Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.
Arbeidsoppgaver:
Kvalifikasjoner:
Personlige egenskaper:
Arbeidssted
Helsfyr, Oslo
Vi tilbyr:
Søknadsfrist: 10.03.2019
Kontaktinfo:
Partner i Capus Jonas Rambæk, tlf. 932 42 133.
Seniorrådgiver i Skatteetaten Leif Christian Hammer, tlf. 909 60 095.
Vi vil at Skatteetatens arbeidsstyrke i størst mulig grad skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Det er derfor et personalpolitisk mål å oppnå en balansert alders- og kjønnssammensetning samt å rekruttere personer med innvandrerbakgrunn og nedsatt funksjonsevne. Vi oppfordrer spesielt personer med innvandrerbakgrunn og/eller nedsatt funksjonsevne til å søke. Som IA-bedrift vil vi legge arbeidsforholdene til rette.
Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes i søknadskjema. Opplysninger kan bli offentliggjort selv om du har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten, men du vil bli varslet dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.
Det gjelder spesielle regler for adgangen til å inneha bistillinger, bierverv og/eller næringsinteresser for ansatte i Skatteetaten.
Bransjekategori | Offentlige tjenester / Forvaltning |
Bransje | Annet |
Alternativ bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Alternativ bransje | Annet |
Arbeidsgiver | SKATTEETATEN |
Fredrik Selmers vei 4 | |
0663 OSLO | |
Nettside | www.skatteetaten.no/ |
Søknadsfrist | Løst |
Arbeidsplass | Helsfyr |
Tittel | Rådgiver/seniorrådgiver |
Sektor | Offentlig |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 4 |
Jonas Rambæk Partner jonas.rambaek@capus.no +4722941107 +4793242133 |