Get jobber kontinuerlig for å ha bransjens beste kundeservice, og ble kåret til Årets kundesenter blant de 150 største aktørene i Norge i 2018. Hvis du finner motivasjon i å sikre fortsatt suksess innen området, men samtidig være ansvarlig for å utvikle neste generasjons kundeservice, kan dette være jobben for deg.
Stillingen vil rapportere til Direktør Consumer i Get TDC Norge
Ansvarsområder:
- Ansvar for at alle kunder som kontakter Get får den beste serviceopplevelsen
- Sikre at kundesenter operasjonen drives på mest effektive måte med høy kvalitet
- Ansvar for effektivitet og servicenivå i alle kundeservicekanaler
- Sikre nysalg og oppsalg gjennom kundeservice i henhold til avtalte mål.
- Ansvar for å utvikle servicestrategien i selskapet
- Proaktivt utvikle prosesser og systemer for å drive kundetilfredshet enda høyere
- Definere og beskrive nødvendige selvhjelpsfunksjoner, og sikre implementering sammen med IT
- Sørge for at all kundekontakt logges, analyseres og brukes til å redusere henvendelser til kundeservice
- Følge opp og forvalte kundeservice sine outsourcing leverandører i henhold til avtalt leveranse
- Ansvar for leveranse og kvalitet hos Get sine forhandlere
- Ansvar for budsjett og økonomi-rapportering
- Sørge for nøyaktig forecast av trafikk og korrekt bemanning i henhold til plan.
- Sikre riktige KPI i forhold til kundeopplevd servicenivå og sørge for rapportering og oppnåelse av disse
- Sikre lav turnover og sykefravær på egne ansatte
- Være Get sin spydspiss på kompetanse om kundeservice og sørge for langtidsplaner som utvikler service i henhold til markedets "best practice"
- Sørge for tett samarbeid mellom kundeservice og øvrige avdelinger som påvirker kundens opplevelse av service (marked, salg, IT, Teknisk og produkt)
Kvalifikasjoner:
- Minimum 4-6 år ledelse av tilsvarende B2C kundeservice organisasjoner
- Dokumenterbar høy kundeservice bransjekunnskap (f.eks COPC eller tilsvarende)
- Erfaring med utvikling av service kvalitet og kunne dokumentere resultater
- Selvgående og trygg som leder
- Erfaring på å planmessig lede gjennom andre med gode resultater
- Personlighet som andre «ser opp til», har respekt for og som organisasjonen ønsker å jobbe for
- Evnen til å sette tydelige mål, krav stille leveranser og være streng samtidig med «glimt i øyet»
- God på relasjonsbygging og samarbeid internt i Kundeservice og på tvers av hele organisasjonen inklusive ledelsen av selskapet
Dersom du har spørsmål knyttet til stillingen er du velkommen til å kontakte partner i Capus Arne H. Underdal-Loktu på tlf 91 13 14 14/e-post al@capus.no eller researcher Anette Cathrine Hafstad Øgaard på tlf 90 59 49 37/e-post aho@capus.no. For å komme i betraktning til stillingen må du søke via linken "Søk her".