Ønsker du å være ansvarlig for en av BAMAs viktigste oppgaver? Vi søker nå lønnsansvarlig, og ser etter deg som vil være med på å sikre at rett lønn blir kjørt til rett tid.
Vi har implementert et fremtidsrettet og automatisert HR-system, som gir oss muligheten til å etablere effektive og gode arbeidsprosesser. Vi ser etter deg som er utviklingsorientert, og motivert for å bli en sentral del av dette arbeidet. Du vil være kontaktpunkt for ledere i BAMA, og ta del i en kultur hvor BAMAs viktige visjon og verdier står sterkt.
Lønnsansvarlig leder hele lønnsprosessen, noe som betyr at du vil rapportere til aktuelle myndigheter. Stillingen er plassert i avdeling HR, som i dag består av 12 personer.
Arbeidsoppgaver:
- Innhenting av variabler fra forsystem og kvalitetssikring av disse
- Registrering av bilagstrekk, fravær og lønnsjusteringer
- Inn- og utmelding av ytelsesordning, og pensjonsrapportering
- Månedlig avstemminger
- Kontakt med fagforeninger
- Rapportering
Kvalifikasjoner:
- Minimum 5 års erfaring fra liknende stilling, med selvstendig og operativ lønnskjøring
- Utdanning innen lønnsfaget, eller bachelor/master i økonomi/regnskap
- Kjennskap til HR- og lønnssystemet Aditro (nå SDWorx) er en fordel
- Flytende norsk skriftlig og muntlig (tilsvarende nivå B2)
Personlige egenskaper:
- Positiv og endringsvillig
- Systematisk og velorganisert
- Selvstendig og ansvarsbevisst
- Beholder fokus og gjennomføringsevne i perioder med høyt arbeidstempo
- Utviklingsorientert, med et ønske om å bidra til å etablere gode arbeidsprosesser
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi tilbyr:
- Muligheten til å jobbe i et selskap som har visjon om en sunnere og ferskere fremtid
- Mange spennende muligheter og utfordringer i en HR-avdeling som er i utvikling
- Et godt arbeidsmiljø hvor verdiene Målrettet, Ansvarlig, Inspirerende og Samspillende står sentralt
- Nye, fine lokaler på Nyland, med tilhørende personalrestaurant
- Fleksible arbeidstidsordninger
Høres dette ut som en stilling som passer deg? Da hører vi gjerne fra deg!
Ta kontakt med partner i Capus Grete Andersen, på tlf: 91 13 70 05, om du har spørsmål rundt stillingen.
Vi informerer om at bakgrunnssjekk via Semac vil gjennomføres før ansettelse.
SØKERE VIL BLI VURDERT FORTLØPENDE