Backoffice for Europas ledende foodtech-selskap!
Selecta er markedsledende i Norge og Europa innenfor mat og drikke til private- og offentlige selskaper. Fra innovative vendingskonsepter med mat-, drikke og kaffe til konseptet We Proudly Serve Starbucks til bedrifter og skoler. Fra kaffekonsepter for restauranter og hoteller til selvbetjeningsløsninger hos private- og offentlige selskaper. Totalt opererer Selecta 452 000 salgspunkter i 14 land, og serverer over 10 millioner mennesker mat- og drikke hver dag. Som markedsledende i Norge har Selecta 16 kontorer og 15000 kaffe- og vannmaskiner ute i markedet. Øverst i Selectas kaffesatsning står vårt konsept; Starbucks On The Go - Verdens største merkevare innenfor kaffe! Med nesten 30 års erfaring i Norge tilbyr Selecta løsninger med høy kvalitet innenfor en rekke serviceområder.
Ønsker du å være med på reisen til et av Europas ledende Foodtech selskaper? Et selskap som tilbyr innovative teknologiske løsninger for premium mat og drikke løsninger til kontoret og On The Go, da har du muligheten nå!
Selecta er i en vekstfase og behøver en ny Backoffice til sin salgsavdeling. Som Backoffice vil din jobb være å sørge for at salgsmaskineriet er best mulig smurt til enhver tid. Dette innebærer optimalisering og oppfølging av bruk av CRM-system, utforming av salgspresentasjoner og kundeinformasjon, samarbeide med selgerne på skriving av tilbud til kunder og markedsføring av Selecta og deres løsninger.
Her vil du bli en del av en ambisiøs og sosial gjeng som brenner for mat og drikke.
Vi ser etter deg som har noe erfaring med backoffice fra før, helst for en salgsavdeling. Du er strukturert og trives med å hjelpe andre å strukturere sin hverdag. Hvis du kan Indesign er det en stor bonus!
Selecta har en arbeidskultur som er utrolig sterk og viktig. Som ny ansatt vil du bli tatt godt vare på og få alle verktøyene du behøver for å lykkes og trives i jobben.
Det er viktig for Selecta er at du som ny ansatt legger fra deg din gamle arbeidskultur ved døren og gjør ditt beste for å adoptere din nye.
Høres dette ut som noe for deg?
Ta kontakt med Senior Rådgiver i Capus, Tom Erik Øverbø på 92088686 eller tomerik.overbo@capus.no for mer informasjon.
Nøkkelord | Backoffice, Koordinator, Kaffe |
Bransjekategori | Administrasjon / Kontor / Personal |
Bransje | Administrativ ledelse / HR Manager |
Alternativ bransjekategori | Administrasjon / Kontor / Personal |
Alternativ bransje | Annet |