Omilon søker flere medarbeidere til sitt kontor i Oslo.
Omilon er Nordens ledende leverandør av løsninger innen talegjenkjenning, og er et av de fremste miljøene i Europa på taleteknologi basert på Microsoft/Nuance. Vi er også i full gang med å utvikle AI-løsninger for beslutningstøtte som gir ytterligere tidsbesparelser for våre kunder.
Omilon leverer det nyeste innen taleteknologi til flere ulike markeder i dag. Våre talegjenkjenningsløsninger gjør dokumentasjonsjobben enklere og mer effektiv. Gjennom ny teknologi og ved bruk av nye digitale løsninger kan du være med på å halvere tiden som brukes på dokumentasjon, noe som kan frigjøre en hel arbeidsdag i uken.
Vi leverer programvare og konsulenttjenester både til helseregioner, spesialister og mindre legekontor, enkeltmannsforetak og større bedrifter. I Norge har Omilon flere tusen brukere i alle fire regionale helseforetak, samt rundt 300 brukere koblet opp mot ulike cloudløsninger utenfor sykehusmarkedet. Vi har akkurat lagt om til å levere talegjenkjenning som skytjeneste på Azure cloud. Vi har store planer om å om å vokse i området utenfor sykehusmarkedet i årene som kommer. I den forbindelse må vi jobbe målrettet for å strømlinjeforme leveransene våre og gjøre det så enkelt som mulig å komme i gang. Vi søker deg synes det er gøy å være med på å bygge opp og videreutvikle tjenester og som er opptatt av kundeopplevelsen. Dette er en stilling man kan vokse i, og lære en hel masse.
Arbeidsoppgaver
Som system- og supportspesialist i Omilon vil dine viktigste arbeidsoppgaver være drift, support, vedlikehold, effektivisering og videreutvikling av vårt talegjenkjenningstilbud utenfor det offentlige sykehusmarkedet. I tillegg vil du jobbe noe med lokal IT-drift som en del av et større team som dekker kontorene våre i Norge, Sverige og Danmark
Andre arbeidsoppgaver vil være:
- 2. linje support
- Opplæring av nye brukere
- Salgssupport
- Innføringsprosjekter hos små/mellomstore kunder
- Test av nye applikasjonsversjoner
- Delta i IT-prosjekter og bidra med råd, støtte og veiledning
- Automatisering og effektivisering av prosesser
- Utarbeide teknisk dokumentasjon
- Utarbeide opplæringsmateriale som gjør kundene våre i stand til å hjelpe seg selv
Kvalifikasjoner
- Relevant høyskole-/universitetsutdannelse. Dokumentert realkompetanse vil kunne kompensere for manglende formell utdanning
- Kjennskap til Microsoft-produkter (Windows klienter, AD, terminalserver), Citrix og VmWare
- Erfaring med kundesupport
- Erfaring fra ett eller flere av områdene:
- Klienter og forvaltning av klienter
- Applikasjonsforvaltning
- Drift av servere
- Drift av nettverk og brannmurer
- Infrastruktur som en sky-tjeneste
- IT sikkerhet
Vi ønsker oss en kollega som er
- Systematisk og analytisk
- Resultatorientert med gode kommunikasjons- og gjennomføringsevner
- Serviceinnstilt og selvstendig
- Utadvendt, omgjengelig og med godt humør.
Vi tilbyr
- Mulighet til å forme egen hverdag
- Varierte arbeidsoppgaver
- Liten organisasjon med korte beslutningsveier
- Konkurransedyktige betingelser
- Gode forsikringsordninger
- Nyoppussede, kontorer sentralt i Oslo
- Fleksibel hjemmekontor/kontor-løsning
- God kantine
- Gode utviklingsmuligheter
Vi kan tilby et sosialt arbeidsmiljø med gode arbeidskolleger - hos oss er det viktig at alle trives på jobben. Vi har søsterselskaper både i Sverige og Danmark, som vi har godt samarbeid med, og vi jobber også med store internasjonale aktører. Du får jobbe med spennende, ny og samfunnsnyttig teknologi. Arbeidsoppgavene får du være med på å forme selv ut fra dine interesser og styrker, og vi oppfatter oss som en fleksibel arbeidsgiver.
Spørsmål om stillingen kan rettes til vår samarbeidspartner Capus ved seniorrådgiver Anders Kihle, telefon 977 67 816 eller e-post anders.kihle@capus.no.
Vi ser frem til å lese din søknad!