By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Har du lyst til å jobbe for et godt arbeidsliv i Norge?
Vi søker deg som har økonomiforståelse og brenner for å yte god service.
Avdeling IT og administrasjon har ansvar for å støtte organisasjonens kjernevirksomhet gjennom å rendyrke og videreutvikle Arbeidstilsynets IT-tjenester, dokumentasjonsforvaltning og administrative tjenester.
Seksjon for administrative tjenester har ansvar for administrative tjenester som er felles for hele etaten, og skal legge til rette for effektive støttetjenester med god kvalitet. Det er fokus på enhetlig oppgaveløsning og effektiv ressursutnyttelse.
Seksjonen har en bred oppgaveportefølje og skal derfor deles i to seksjoner; seksjon for HR og personal og seksjon for økonomi- og eiendomsforvaltning.
Seksjonen består i dag av totalt 30 medarbeidere som sitter spredd over hele landet, personal- og fagansvar skal nå fordeles på to seksjonslederstillinger.
Seksjon for økonomi- og eiendomsforvaltning vil ha ansvar for regnskap, innkjøp/ offentlige anskaffelser, eiendomsforvaltning og økonomioppfølging.
Noe reisevirksomhet må påregnes.
Arbeidsoppgaver
Lønn og stilling som seksjonssjef, stillingskode 1211 i Statens lønnsregulativ. Avlønning for stillingen ligger i spennet kr. 780 000 – kr. 900 000. Lønnsfastsettelse etter avtale og vurdering av kvalifikasjoner.
Lån- og pensjonsordning gjennom Statens pensjonskasse
Arbeidstilsynet legger til rette for personlig og faglig vekst gjennom flerfaglig samarbeid, kompetansedeling, og stor grad av selvstendighet. Vi har en organisasjonsform som innebærer kort avstand mellom ansatte og ledelse.
Ansettelse skjer på de vilkårene som til enhver tid gjelder for ansatte i staten, og den som blir ansatt må regne med at det kan skje endringer i arbeids- og ansvarsområdene for stillingen.
Det er viktig for Arbeidstilsynet å gjenspeile befolkningen, og vi ønsker alle kvalifiserte søkere velkommen. Vi arbeider aktivt med å utvikle oss som en inkluderende arbeidsplass og tilrettelegger arbeidshverdagen dersom du har behov for det. Har du i perioder vært uten arbeid, utdanning eller opplæring er du også velkommen til å søke jobb hos oss.
Ansatte i Arbeidstilsynet må ikke for egen eller andres regning drive eller ha annen økonomisk interesse i eller være ansatt i virksomhet som er underlagt Arbeidstilsynets tilsyn. De må heller ikke ta imot oppdrag eller være med i styre, representantskap eller tilsvarende organ i slik virksomhet. I særlige tilfeller og når det vurderes å være uten skade for tjenesten, kan Arbeidstilsynets direktør gjøre unntak fra forbudet.
Du kan be om at søknaden unntas offentlighet. Dette må begrunnes i søknaden. Du blir kontaktet dersom begrunnelsen ikke oppfyller vilkårene for unntak.
Bransjekategori | Økonomi / Regnskap |
Bransje | Annet |
Alternativ bransjekategori | Eiendom |
Alternativ bransje | Forvalter |
Arbeidsgiver | Arbeidstilsynet |
Kongens gate 60 | |
7012 TRONDHEIM | |
Nettside | www.arbeidstilsynet.no/ |
Søknadsfrist | Løst |
Arbeidsplass | Trondheim |
Tittel | Seksjonsleder - økonomi- og eiendomsforvaltning |
Sektor | Offentlig |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Steinar Nilsen Partner steinar.nilsen@capus.no +4799100436 |
Vigdis Johnsen Avdelingsdirektør +4740036789 |