Operations Manager til JDE Professional
JACOBS DOUWE EGBERTS - et globalt kaffe- og teselskap
Hos JACOBS DOUWE EGBERTS er vi inspirert av vår tro på at det er utrolig hva som kan skje over en kopp kaffe. Vi er drevet av visjonen om at alle fortjener kaffen de liker.
Jacobs Douwe Egberts er et globalt kaffe- og teselskap som betjener forbrukere i mer enn 80 land gjennom ikoniske merker, inkludert: JACOBS, TASSIMO, MOCCONA, SENSEO, L'OR, DOUWE EGBERTS, KENCO, PILAO og FRIELE.
Vi er stolte av våre lidenskapelige, drevne medarbeidere som utfordrer status quo og driver mestring i alt de gjør. Målet vårt er enkelt og ambisiøst - JACOBS DOUWE EGBERTS: En kaffe til hver kopp.
Vi søker en tydelig og resultatorientert Operations Manager med teknisk innsikt og som er komfortabel med LEAN-prinsippene. Som Operation Manager for JDE Professional i Norge vil du være ansvarlig for alle oppgaver knyttet til installasjon, service, vedlikehold og teknisk kundeservice. Dette innebærer ledelse av; teknikere, operatører, teknisk helpdesk, logistikk, teknisk verksted, samt logistikk av utstyr og reservedeler.
Operations Manager er fullt ut ansvarlig for budsjettet for drift, og videre ansvarlig for å sikre høy grad av medarbeider- og kundeengasjement. Vi er en fartsfylt organisasjon som fokuserer på kontinuerlig forbedring og skaper fantastiske kaffeøyeblikk hver dag. Vi støtter hverandre på tvers av funksjoner for å sikre at vi leverer som ETT TEAM.
Du vil bli en del av vårt fantastiske driftsteam som består av ca 40 flotte medarbeidere. Du rapporterer direkte til vår Nordic Operations Director, med tett relasjon til Country Manager i Norge, og du vil også være en del av det norske lederteamet. Du vil også ha 5 direkte rapporterende til deg. Vi holder til i på Valle Helsfyr, i Oslo, i nye og åpne kontorlokaler kontorlandskap.
Hvem er du?
I denne rollen vil du bli svært synlig i organisasjonen, du vil ta ledelsen for den operasjonelle siden og vi forventer at du utfordrer og jobber med kontinuerlig forbedring. Vi tror du er strukturert, selvstendig, liker høyt tempo og mestrer det å lede komplekse prosjekter. Vi tror også du har god teknisk- og operasjonell innsikt og ferdigheter, samt er flink til å skape fornøyde medarbeidere og stort engasjement.
Du bør også være komfortabel med å gi tilbakemeldinger og coache team og enkeltpersoner. Vi er ute etter deg som er en rollemodell i å lede til suksess, er positiv og samarbeidende. Der er nødvendig at du er flytende i et nordisk språk både muntlig og skriftlig.
Ønskede kompetanser og erfaring
• Relevant erfaring og/eller utdanning fra f.eks. ledelse, logistikk eller teknisk utdannelse
• Gjerne erfaring med bruk av Salesforce og SAP, samt MS Office, spesielt Excel
• Erfaring med LEAN, Six Sigma er nødvendig
• Erfaring fra å lede tilsvarende serviceapparat operasjonelt, og gode problemløsnings-egenskaper
• Erfaring med å følge opp kontrakter
• Drive kompetanseutvikling og definere opplæringsprogram
• Administrere og jobbe med budsjetter og budsjettprosesser, inkludert presentere businesscase for investeringer
Vi tilbyr
Muligheten til å jobbe med et markedsledende operasjonelt team på tvers av Norden. Meget gode utviklingsmuligheter, stort ansvarsområde og mulighet for egenutvikling.
Nøkkelord | Ledelse, videreutvikling, Vedlikehold av maskineri, Service, Drift, Ettermarket |
Bransjekategori | Varehandel |
Bransje | Reparasjon og vedlikehold |
Alternativ bransjekategori | Varehandel |
Alternativ bransje | Varehandel |