By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Hovedansvarsområder
Avdeling for utvikling, design og data vil samle og bygge kompetanse, utvikle god praksis og lede an på egne fagområder. Avdelingen består av 5 seksjoner for utvikling, design, data, agil coaching og test og testdata. De agile og autonome produktutviklingsteamene vil samarbeide tett med de ulike fagområdene vi bygger løsninger for. Som avdelingsdirektør vil du få en aktiv rolle i å bygge sterke fagmiljøer gjennom utvikling og rekruttering av kompetanse, og ikke minst – du vil være en pådriver for et mer digitalt politi.Vi søker deg som er
Hos oss blir du del av et hyggelig og uformelt arbeidsmiljø med åpne, faglige diskusjoner og utforsking av gode og nye løsninger. Vi jobber tett med brukerne våre, og har fokus på den verdien løsningene våre skaper for publikum og våre brukere.
Som ansatt i Politiets IKT-tjenester blir du medlem i Statens pensjonskasse, med blant annet gode forsikringsordninger og mulighet for boliglån (se SPK.no for mer informasjon).
Politiet mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi trenger medarbeidere med ulike kompetanser, bakgrunn, erfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Dersom det er mulig vil vi tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det. Dersom det er kvalifiserte søkere med funksjonsnedsettelse, hull i CV-en eller innvandrerbakgrunn, skal vi innkalle minst én søker i hver av disse gruppene til intervju. For å bli vurdert som søker i disse gruppene, det vil si positivt særbehandlet på denne måten, må søkerne oppfylle visse krav. Vi oppfordrer søkere til å krysse av i vår rekrutteringsportal dersom de har funksjonsnedsettelse, hull i CV-en eller innvandrerbakgrunn. Avkrysningene i rekrutteringsportalen danner grunnlag for anonymisert statistikk som alle statlige virksomheter rapporterer i sine årsrapporter. Les mer på https://arbeidsgiver.difi.no/positivsaerbehandling
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge, vil søkeren bli varslet om dette. Søknad og CV registreres elektronisk i vårt rekrutteringssystem WebCruiter (via Søk på stilling). Alle vitnemål og attester skal skannes inn og lastes opp samtidig.
Politiets IKT-tjenester (PIT) er politiets egen IT-leverandør. Vi er rundt 600 teknologer, og har hovedkontor på Majorstua i Oslo. I tillegg har vi medarbeidere i de 12 politidistriktene samt sambandsavdeling på Jaren. Våre verdier er å være fremoverlent med brukerfokus gjennom samarbeid, og alt vi gjør skal bidra til at politiet får løst det viktige samfunnsoppdraget.
Nøkkelord | Endringsledelse, Personalledelse, Økonomistyring, IT, Leadership |
Bransjekategori | Offentlige tjenester / Forvaltning |
Bransje | Politi / Brann / Toll |
Alternativ bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Alternativ bransje | Annet |
Arbeidsgiver | Politiets IKT-tjenester (PIT) |
Fridtjof Nansens vei 14 | |
0369 OSLO | |
Nettside | www.politiet.no |
Tiltredelse | Etter avtale |
Søknadsfrist | Løst |
Arbeidsplass | Majorstuen |
Tittel | Avdelingsdirektør utvikling, design og data |
Sektor | Offentlig |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Ida Samuelsen Rådgiver Research og Analyse ida.samuelsen@capus.no +4799428381 |
Arne H. Underdal-Loktu Partner arne.loktu@capus.no +4791131414 |