By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Hovedansvarsområder
Avdeling for teknologitjenester og rådgivning samler teknologer, ledere og rådgivere med kompetanse som er avgjørende for å oppnå vår transformasjon. Avdelingen gjør leveranser i autonome team i eller på tvers av leveranseområdene.
Evner du å skape tillit og engasjere? Du vil få overordnet ansvar for en av våre viktigste avdelinger, som innebærer personalansvar for medarbeidere, kompetanseutvikling, rapportering og økonomistyring. Avdelingen er sentral i digitaliseringen av politiet, og vi ønsker oss deg som også klarer å bygge en avdeling med de riktige kompetanseprofiler for fremtiden. Du vil arbeide spesielt aktivt med strategisk kompetanseplanlegging som grunnlag for å bygge, dreie og omstille kompetanse for at vi sikter mot våre ambisjoner. Derfor er du god med folk med et godt blikk på helhet både i PIT og i etaten for øvrig. Du har forståelse for etablering av en smidig kultur og arbeidsform, hvor det å gi og ta feedback er en naturlig del av hverdagen.Vi søker deg som er
Hos oss blir du del av et hyggelig og uformelt arbeidsmiljø med åpne, faglige diskusjoner og utforsking av gode og nye løsninger. Vi jobber tett med brukerne våre, og har fokus på den verdien løsningene våre skaper for publikum og våre brukere.
Som ansatt i Politiets IKT-tjenester blir du medlem i Statens pensjonskasse, med blant annet gode forsikringsordninger og mulighet for boliglån (se SPK.no for mer informasjon).
Politiet mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi trenger medarbeidere med ulike kompetanser, bakgrunn, erfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Dersom det er mulig vil vi tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det. Dersom det er kvalifiserte søkere med funksjonsnedsettelse, hull i CV-en eller innvandrerbakgrunn, skal vi innkalle minst én søker i hver av disse gruppene til intervju. For å bli vurdert som søker i disse gruppene, det vil si positivt særbehandlet på denne måten, må søkerne oppfylle visse krav. Vi oppfordrer søkere til å krysse av i vår rekrutteringsportal dersom de har funksjonsnedsettelse, hull i CV-en eller innvandrerbakgrunn. Avkrysningene i rekrutteringsportalen danner grunnlag for anonymisert statistikk som alle statlige virksomheter rapporterer i sine årsrapporter. Les mer på https://arbeidsgiver.difi.no/positivsaerbehandling
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge, vil søkeren bli varslet om dette. Søknad og CV registreres elektronisk i vårt rekrutteringssystem WebCruiter (via Søk på stilling). Alle vitnemål og attester skal skannes inn og lastes opp samtidig.
Politiets IKT-tjenester (PIT) er politiets egen IT-leverandør. Vi er rundt 600 teknologer, og har hovedkontor på Majorstua i Oslo. I tillegg har vi medarbeidere i de 12 politidistriktene samt sambandsavdeling på Jaren. Våre verdier er å være fremoverlent med brukerfokus gjennom samarbeid, og alt vi gjør skal bidra til at politiet får løst det viktige samfunnsoppdraget.Nøkkelord | Leadership, Endringsledelse, Transformasjon, IT, Personalledelse |
Bransjekategori | Offentlige tjenester / Forvaltning |
Bransje | Politi / Brann / Toll |
Alternativ bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Alternativ bransje | Annet |
Arbeidsgiver | Politiets IKT-tjenester (PIT) |
Fridtjof Nansens vei 14 | |
0369 OSLO | |
Nettside | www.politiet.no |
Tiltredelse | Etter avtale |
Søknadsfrist | Løst |
Arbeidsplass | Majorstuen |
Tittel | Avdelingsdirektør teknologitjenester og rådgivning |
Sektor | Offentlig |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Ida Samuelsen Rådgiver Research og Analyse ida.samuelsen@capus.no +4799428381 |
Arne H. Underdal-Loktu Partner arne.loktu@capus.no +4791131414 |