By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Vi har behov for å styrke teamet i Sykehusapotekene HF innenfor innkjøp og logistikk. Stillingen inngår som en del av vår avdeling for vareflyt som har ansvar for innkjøp og logistikk.
Kandidaten i denne stillingen vil få jobbe med hele spekteret av oppgaver i avdelingen, fra å gjennomføre anskaffelser og følge opp leverandører, til å utvikle gode og effektive logistikk prosesser for å sikre god drift i våre apotek. I tillegg vil du være med på å sikre sykehusapotekenes systemer og prosesser for anskaffelser, samt delta i utviklingsprosjekter av selskapet som innkjøpsrådgiver. Kandidaten vil også få gode muligheter til videreutvikling innenfor logistikk og innkjøp som en del av teamet.
Aktuelle kandidater har relevant erfaring fra innkjøp og logistikk. En kommersiell orientering og god forretningsmessig forståelse vil også være viktig. Du drives av en nysgjerrighet etter alltid å finne de gode løsningene. Du kommuniserer klart og presis, har en analytisk tilnærming, og du samarbeider godt med andre. Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt.
I Sykehusapotekene HF vil du få utfordrende oppgaver i et foretak med et viktig samfunnsoppdrag. Arbeidssted er på vårt hovedkontor i Oslo sentrum.
Arbeidsoppgaver
Gjennomføre anskaffelser
Utvikle logistikk funksjoner for å sikre rasjonell drift
Utvikling og vedlikehold av foretakets innkjøpsstrategi, rutiner og governance
Være bidragsyter til mer effektivt innkjøp og optimale logistikkløsninger for sykehus og sykehusapotek i regionen til Helse Sør-Øst RHF
Delta på kryssfunksjonelle prosjekter og forbedringsarbeid
Ivareta prosjektleder/prosjektkoordinator rolle i anskaffelses og logistikkprosjekter
Analysearbeid for å sikre riktige prioriteringer og oppfølging av apotek
Kvalifikasjoner
Relevant utdanning på minimum bachelornivå, fortrinnsvis masternivå
Minimum 3 års erfaring fra innkjøp/logistikk/supply chain managment
Fordel med erfaring innenfor offentlige anskaffelser
Ønskelig med god forretningsforståelse
Personlige egenskaper
Nysgjerrig og proaktiv
Selvstendig
Gode kommunikasjons- og samarbeidsegenskaper
Analytisk
Strukturert
Gjennomføringsevne
Vi tilbyr
Utfordrende stilling i et foretak med et viktig samfunnsoppdrag
Lønn etter avtale
Kurs- og kompetansehevende tiltak
Gode personal-, pensjons- og forsikringsordninger
Bransjekategori | Annet |
Bransje | Annet |
Alternativ bransjekategori | Offentlige tjenester / Forvaltning |
Alternativ bransje | Annet |
Arbeidsgiver | Sykehusapotekene HF |
Biskop Gunnerus gate 14A | |
0185 OSLO | |
Nettside | sykehusapotekene.no/ |
Tiltredelse | Etter avtale |
Søknadsfrist | Løst |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | Innkjøpsrådgiver |
Sektor | Offentlig |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Steinar Nilsen Partner steinar.nilsen@capus.no +4799100436 |
Kamilla Skaret Gustu Rådgiver Research og Analyse kamilla.gustu@capus.no +4797681690 |