Vi søker Customer Experience Manager til å bygge Norges heftigste kundeopplevelse!
Hvert år avholdes det spektakulære arrangementer med mange tusen deltakere på Oslofjord. Flere og flere av disse arrangementene gjennomføres i vår egen regi, og da må det gjøres et solid stykke arbeid i forkant når 9000 senger skal fylles med glade mennesker. Som Customer Experience Manager
vil du få en unik mulighet til å jobbe både strategisk og operativt med markedsføring av et bredt spekter av arrangementer, men også muligheten til å utvikle treffende konsepter innen alt fra mat til overnatting og billettsalg. Du får jobbe med hele kundereisen gjennom store produksjoner og spektakulære eventer som festivaler, konserter, idrettsarrangementer, konferanser og mye, mye mer.
Vi søker deg som har erfaring med operativ og forbrukerrettet markedsføring og som forstår viktigheten av en helhetlig kundereise. Du har kommersiell teft, god digital kompetanse, gode kommunikasjonsevner og erfaring med konseptutvikling innenfor opplevelsesturisme eller lignende. Vi ser etter en med evne til å skape oppmerksomhet og begeistring gjennom å treffe publikum og kommunisere tydelig til ulike målgrupper, også barn og unge. Er du klar for å bli med reisen?
Sentrale ansvarsområder:
- Arrangementsmarkedsføring; billetter, overnatting mat og drikke
- Kartlegging og optimalisering av kundereisen i forbindelse med arrangement
- Utvikling av spennende konsepter som treffer målgruppen
- Mersalg og oppsalg under arrangement
- Oppfølging etter arrangement
Du har:
- Minst 3 års relevant erfaring
- Minimum Bachelor innenfor markedsføring, særlig relevant arbeidserfaring kan kompensere for manglende utdanning
- Et brennende engasjement for sosiale medier og ellers solid digital kompetanse
- Erfaring med e-postmarkedsføring
- Erfaring med digital annonsering
- Gode samarbeidsevner og stor arbeidskapasitet
Kjekt om du også har:
- Erfaring med Microsoft Dynamics CRM og Marketing
- Grunnleggende kompetanse i Adobes programmer
Lokasjon:
I høst vil Oslofjord åpne et Oslo-kontor på Skøyen som vil fungere som alternativt arbeidssted. Customer Experience Manager vil måtte være på Oslofjord under en del arrangementer og ifm annen planlegging, men vil kunne sitte med hovedlokasjon på Oslo-kontoret. Her er det også muligheter for noe hjemmekontor og overnatting på konferansesenteret ved behov.
Vi kan tilby:
Du vil bli en del av en tverrfaglig avdeling med god takhøyde og flat struktur. Med denne stillingen får du store påvirkningsmuligheter og mange spennende faglige utfordringer i grensesnittet mellom fysisk og digital kundereise. Du blir en del av et faglig sterkt team med engasjerte kollegaer som har det gøy på jobb. Vi har gode pensjons- og forsikringsordninger, og konkurransedyktige betingelser til rett kandidat.
Dersom du har spørsmål knyttet til stillingen er du velkommen til å kontakte Partner i Capus, Arne H. Underdal-Loktu på tlf: 91 13 14 14/e-post: al@capus.no eller Rådgiver Ida Samuelsen på tlf: 99 42 83 81/e-post: is@capus.no.