Ice – Customer Experience Analyst
Vil du være med å skape de beste kundeopplevelsene i Norges hurtigst voksende telekomselskap?
Ice vil vite enda mer om sine kunder og søker nå ytterligere en Customer Experience Analyst til Customer Experience & Analytics-avdelingen (CXA). Avdelingen består av mennesker med spisskompetanse på kundeopplevelse, analyse av brukeratferd, AI, Big Data og kunde- og markedsbehov generelt. Sammen støtter de ice sin kommersielle avdeling med informasjon som setter dem i stand til å levere enda bedre kundeopplevelser. Aktuelle kandidater har noen års erfaring med å levere kundeinnsikt og trigges av å gjøre en forskjell i mobilbransjen.
Ansvarsområder:
- Som en del av CX teamet, sikre at ice jobber målrettet med forbedringsarbeid for å øke kundetilfredshet og lojalitet
- Sørge for å gjøre ice enda mer data- og innsiktsdrevet
- Utvikle og presentere kunde- og markedsanalyser samt målguppeanalyser
- Gjennomføre spørreundersøkelser
- Hente og analysere innsikt og data for ice markedsavdeling
- Måle og analysere NPS som KPI for selskapet
- Jobbe mot ulike institutter i innsiktsprosjekter av variert karakter
- Støtte forretningsenheter med faste større og mindre utvalgsundersøkelser. Både mot markedet og egne kunder
- Stillingen vil jobbe svært tett opp mot CX strømmen i ice, som bruker kunde og markedsinnsikt som primærkilde til forbedringsinitiativ på tvers av hele organisasjonen
Kvalifikasjoner:
- Utdanning – eller sterk interesse og kompetanse innen statistikk, analyse, samfunnsvitenskapelige fagretninger eller økonomi
- Relevant erfaring innen kundeopplevelse og analyse og ønsker deg en stilling hvor du jobber med å forstå hele forretningen, og hvordan driften av den påvirker kundene våre
- Du er innehaver av «kundegenet» samtidig som du evner å tenke kommersielt, og du ønsker å være en akselerator for å jobbe med data- og innsiktsdrevet forbedring
- Du evner å omsette analyser til informative presentasjoner
- Du evner å pendle mellom det analytiske og kreative, i den forstand at du tenker nytt og tilfører verdi ved å hele tiden evaluere hvordan vi ser på kunde- og markedsinnsikt
Personlige egenskaper:
- Du er fremoverlent, spørrende og nysgjerrig, og evner å anvende informasjonen du mottar til å forbedre kundeopplevelsen i ice
- Du er analytisk, med en sterk interesse for å skape verdi ved å anvende data
- Du er strukturert, har stor arbeidskapasitet og «stå-på»-vilje
ice tilbyr:
- Muligheten til å jobbe i et moderne teknologiselskap i sterk utvikling og som har kundeinnsikt svært høyt på agendaen
- Faglig variert stilling i et svært kompetent fagmiljø
- Unike, spesialbygde kontorer i Nydalen som fasiliteter en aktivitetsbasert arbeidsmetode
Søknadsfrist: Løst
Oppstart: Snarest
For ytterligere informasjon, ta gjerne kontakt med Partner Kristian Lennertzen (916 16 073 / kl@capus.no) eller Research Analyst i Capus Tobias Perez Nielsen (93 02 68 52 / tn@capus.no).