By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Har du god økonomiforståelse og ønsker arbeide med offentlige anskaffelser og kontraktsforvaltning i en etat med viktige samfunnsoppgaver?
Tolletaten er en kontrolletat i spennende utvikling, med mange pågående endrings- og utviklingsprosesser. Etaten er i ferd med å ferdigstille en omorganiseringsprosess. Ny organisering skal blant annet bidra til mer effektiv ressursutnyttelse, likebehandling og økt faglig og teknologisk utviklingskraft.
I administrasjonsdivisjonen er det en nyopprettet anskaffelsesavdeling som vil få ansvaret for tolletatens vare- og tjenesteanskaffelser med porteføljeforvaltning, samt oppfølging av strategiske samarbeidsavtaler. Avdelingen skal sørge for at disse blir gjennomført i samsvar med vårt samfunnsoppdrag samt gjeldende lover og bestemmelser.
Som innkjøper i anskaffelsesavdelingen vil du jobbe med gjennomføring og forvaltning av sentrale rammeavtaler og kontrakter for hele etaten. Anskaffelsesavdelingen ledes av en avdelingsdirektør, og består til sammen av 8-9 årsverk.
Sentrale arbeidsoppgaver vil være:
Det er nødvendig at du har:
Personlige egenskaper:
Vi kan tilby deg:
Det er ønskelig med snarlig tiltredelse.
Vi utfører SEMAC bakgrunnssjekk på aktuelle kandidater.
Inkludering og mangfold.
I tolletaten er vi opptatt av mangfold. Vi jobber for et inkluderende arbeidsliv og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. Vi bidrar i inkluderingsdugnaden og er med på å realisere regjeringens mål om at 5 % av faste nyansettelser i staten skal være personer med funksjonsnedsettelse og kandidater som av ulike årsaker ikke kan dokumentere en sammenhengende yrkeskarriere. Dersom du har behov for tilrettelegging, forsøker vi å imøtekomme dette så langt det lar seg gjøre i stillingen. Oppgir du opplysninger om funksjonsnedsettelse, innvandrerbakgrunn eller hull i CV i din søknad, kan dette bli brukt til statistikkformål.
For nærmere informasjon om stillingen kan du kontakte underdirektør Semming Bråthen, telefon 905 99 154, eller faggruppeleder anskaffelser Dag Sverdrup, telefon 959 42 930. For ytterligere informasjon om å jobbe hos oss se: toll.no/jobb
Nøkkelord | Offentlig anskaffelser |
Bransjekategori | Offentlige tjenester / Forvaltning |
Bransje | Annet |
Arbeidsgiver | Tolldirektoratet |
Tollbugata 1 | |
0152 OSLO | |
Nettside | www.toll.no/ |
Søknadsfrist | Løst |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | Seniorrådgiver |
Sektor | Offentlig |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Dag Sverdrup Faggruppeleder anskaffelser 95 94 29 30 |
Semming Bråthen Underdirektør 90 59 91 54 |