Utviklingen av teknologi og nye løsninger for kjøretøy er kontinuerlig i endring, og kommer i løpet av de kommende årene til å snu opp ned på kjøretøybransjen. Selvkjørende biler blir vanlig, og dashbordet er plutselig blitt en eneste stor touchsensitiv skjerm. Som Nordens største forsikringsselskap, også innen forsikringsløsninger for kjøretøy, ønsker vi ikke bare å være med på denne reisen – vi vil også ta en ledende rolle inn i fremtiden!
Vi søker deg som er en leder med interesse for endringsledelse, teknologi og digitalisering, og som evner å bruke ditt engasjement og motivasjon til å engasjere og videreutvikle mennesker.
Dersom du kan kjenne deg igjen i dette, samt ser på deg selv som en trygg og inspirerende leder kan det være akkurat deg vi er på jakt etter til vårt team på Skadeoppgjør Kjøretøy.
Våre bedriftskunder forventer topp tilgjengelighet, informasjon og oppfølging når de har vært så uheldig å få en skade på sitt kjøretøy. Vår oppgave er å hjelpe de på en trygg og effektiv måte, med høyt fokus på service, kompetanse og rådgivning. Et team som pr i dag består av 20 høyt kvalifiserte medarbeidere i Oslo og Stavanger står klare til å imponere.
Vi trenger deg som er en sterk initiativtaker og som har egendriv, du er kanskje utålmodig, men samtidig strukturert nok til å bygge sten på sten så vi kontinuerlig videreutvikler oss. Du tar eierskap over dine oppgaver og motiveres av engasjerte medarbeidere, et faglig og sosialt miljø å være stolt av og fornøyde kunder. Ditt engasjement smitter over på andre, skaper samarbeid, og bidrar til at teamet lykkes.
Du vil ha ansvar for å:
- Støtte og videreutvikle teamet slik at alle saker behandles effektivt og med rett kompetanse for riktig resultat
- Videreutvikle kundereise og oppgjørsprosesser både gjennom digital, automatisert og personlig interaksjon for å sikre de beste kundeopplevelser
- Etablere og forvalte et tett samarbeid med organisasjonen for øvrig, herunder særlig takst- og innkjøp, salg, underwriting, produkt- og pris, digitale utviklere m.m
- Holde organisasjonen oppdatert på teamets leveranser målt gjennom fremdrift i pågående prosjekter, daglig drift og håndtering av de største skadesaker
Du er:
- En engasjert leder som inspirerer og motiverer, og som har erfaring fra endringsprosesser
- Ambisiøs med solid forretningskompetanse og kundefokus
- Analytisk og strukturert og kan både håndtere høy kompleksitet og samtidig sikre høy kvalitet
- En relasjonsbygger og har en sikker, profesjonell og trygg fremtoning
- God til å kommunisere både på norsk og engelsk
- Svært interessert i teknologi og fremtidens digitale kommunikasjonsløsninger
Den vi søker bør ha høyere utdannelse, fortrinnsvis innen tekniske, økonomiske eller juridiske fag. Du bør også helst ha erfaring fra fagområdet. Andre kandidater med en sterk forretningsmessig bakgrunn og praktisk forsikringskompetanse kan være aktuelle.
Personlige egenskaper vektlegges tungt. Vi kan tilby gode faglige og personlige utfordringer i et dynamisk, hektisk og hyggelig miljø med mange dyktige medarbeidere. Vi tilbyr stor grad av fleksibilitet og selvstendighet.
Dersom du blir en del av vårt team kan vi stille med en spennende og utfordrende lederstilling hos oss. Du vil ha rom for personlig utvikling, noe vi oppfordrer sterkt. Du vil bli en del av, og få god støtte fra en nyetablert ledergruppe bestående av nærmeste leder og 5 gode kollegaer.
Arbeidssted vil være Vækerø, Oslo, men noe reisevirksomhet i Norden må påregnes.
Ble du nysgjerrig og vil vite mer kan du ta kontakt med Steinar Nilsen, Partner i Capus (991 00 436) eller Kristian Carlstedt, Researcher i Capus (452 94 338).
Vi ser frem til å motta din søknad!