Systemkjøp har etablert seg som en sterk aktør i bransjen, og ønsker i den forbindelse å ansette en ny markedskoordinator. Du vil ha ansvaret for intern og ekstern markedsføring, planlegging og gjennomføring av markedsaktiviteter. Du vil være ansvarlig for kundeportalen vår, og drifte og styre denne. Her vil du planlegge kampanjer og promoteringer opp mot sesonger og høytider.
Rollen rapporterer til markedssjef og det er kort vei til ledelsen.
Hovedoppgaver:
- Støtte konseptutvikling
- Være ansvarlig for Systemkjøps profil, markedsmateriell, medlemsbøker mm
- Utarbeide kampanje og markedsmateriell i samarbeid med markedsføreren vår
- Arrangere aktiviteter og happenings som kan være med på å fronte produktgrupper etc.
- Utarbeide grafisk materiell til medlemmer, konseptene og Systemkjøp
- Forefallende arbeidsoppgaver
Kvalifikasjoner:
- Utdannelse innen salg eller markedsføring
- 3 – 6 års erfaring fra liknende type rolle
- Du må kunne vise til forretningsteft
Personlige egenskaper:
Du må ha svært gode samarbeidsevner da du vil arbeide tett med de andre stillingsfunksjonene i Systemkjøp. Videre må du ha en høy grad av gjennomføringsevne, samt en lyst til å være med å videreutvikle og forbedre et allerede tilfredsstillende produkt. Du bør være analytisk og systematisk i arbeidsmetodikken, og det vil være en fordel om du er glad i tall og prognoser.
Vi tilbyr:
- Spennende selskap i vekst
- Meget godt arbeidsmiljø og dyktige kolleger
- Konkurransedyktige lønnsbetingelser
- Attraktive kontorlokaler sentralt på Lilleaker
- En mulighet til å være med på en reise i Norges raskest voksende innkjøpskjede!