Jobbe med teknologi- og produktutvikling:
Har du noen gang tenkt over hvor mye teknologi som støtter din reise fra du går inn på en flyplass, selve flyturen, til du er landet trygt og har hentet din bagasje? Avinor en sentral aktør i å sikre alle disse prosessene, og en viktig suksessfaktor for å lykkes er dyktige medarbeidere.
Som en del av produktenheten Trafikkinfo, Terminal og Flyside (TTF) får du være med å utvikle systemer som brukes av alle Avinors lufthavner. Vår portefølje strekker seg "fra svingdør til flysete", med ansvar for blant annet selvbetjent bagasjeinnlevering, trafikkinformasjonssystemer og flyparkering. Systemene utvikles i en moderne Java-stack og er en blanding av microtjenester og større monolitter. Systemene brukes for å løse Avinors samfunnsoppdrag.
Du kan bli en del av:
- Vi jobber med kompliserte systemer som lufthavndriften er avhengig av
- Vi jobber med spennende teknologier og framtidsrettede løsninger
- Vi jobber i tverrfaglige produktteam
- Vi jobber med nye tjenester og integrasjon, samt referansearkitektur basert på asynkron meldingshåndtering.
- Vi jobber med mye og godt definerte data
Vi ser etter deg som:
- Har relevant utdannelse fra universitet eller høyskole
- Har erfaring innenfor relevante fagområder
- Trives på en arbeidsplass i endring
- Ønsker å gjøre en forskjell for samfunnet vårt
- Har erfaring med smidig utviklingsmetodikk
- Har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk
- Er god på dialog og samarbeid
Totalt tre roller skal besittes:
- Fullstack utvikler
- Teknisk løsningsarkitekt
- Teamleder
Avinor tilbyr:
- Vi har et arbeidsmiljø preget av godt humør og inkluderende kolleger. I tillegg gir arbeidsmiljøet muligheter for innflytelse og ansvar for den enkelte.
- Faglige utfordringer og gode utviklingsmuligheter
- Fleksibel arbeidstid
- Gode velferdsordninger som fritidsboliger, treningstilbud og rabatter på varer og tjenester.
Avinor ønsker mangfold i selskapet når det gjelder kjønn, alder og kulturell bakgrunn. Avinor er underlagt offentlighetslovens bestemmelser om rett til innsyn i søkerlister. For å bli vurdert til stillingen vil aktuelle kandidater bli bedt om utvidet politiattest, samt ha muligheten til å gjennomgå en sikkerhetsklarering. Dersom du har spørsmål til stillingen er du velkommen til å kontakte Capus v/ Rådgiver Kristine Emilie Lingen på kristine.lingen@capus.no (telefon: 938 29 117) eller Partner Jonas Rambæk på jonas.rambaek@capus.no (telefon: 932 42 133).
Søknadsfrist: 13.01.2020
Vi gleder oss til å lese din søknad!